Retournering
100 dagen proefslapen
Heb je een topper of een matras gekocht en heb je deze uitgepakt, dan geldt de 100 dagen proefslapen. Ben je helaas niet tevreden met je aankoop? Dan kun je deze retourneren of gratis omruilen met een ander product van ons. Je kunt hierbij gebruik maken van de volgende mogelijkheden van terugsturen:
Voor toppers geldt:
Heb je een topper, dan kun je deze zelf terugsturen via een pakketservice. De kosten zijn voor jezelf. Een topper zelf terugbrengen naar onze winkel is niet mogelijk.
Voor matrassen geldt:
Alle matrassen worden alleen geretourneerd middels onze XL transporteur. Het is niet mogelijk om je matras zelf te retourneren via PostNL of om het matras zelf terug te brengen naar onze winkel. De kosten die hiervoor in rekening worden gebracht zijn respectievelijk: 69,- euro voor een 1-persoonsmatras en 99,- euro voor een 2-persoonsmatras.
* Voor het leveren of het ophalen van jouw matras of van jouw (extra dikke) topdekmatras komt er een toeslag bij voor de Waddeneilanden of alles waarbij een (veer)boot van toepassing is bij levering alsmede levering in België. Deze toeslag kun je navragen bij onze klantenservice.
Wil je een product retourneren of omruilen? Mail dan de aanvraag met je bestelgegevens naar: info@totaalmatras.nl.
Je ontvangt na deze aanvraag een antwoord met de stappen om je matras of topper te retourneren of om te ruilen. Tevens ontvang je een retourformulier. Het is belangrijk dat je dit formulier meestuurt bij je retournering. Zonder dit formulier kunnen wij namelijk niet jouw retour accepteren.
Wanneer vervalt de 100 dagen proefslapen?
Je hebt recht om eenmalig bij je eerste bestelling gebruik te maken van de 100 dagen proefslapen. Heb je besloten binnen de 100 dagen gebruik te maken van een omruiling, dan vervalt de 100 dagen proefslapen bij je nieuwe omgeruilde matras of topper.
Wij kunnen in de volgende gevallen het aankoopbedrag niet crediteren:
- Artikelen die langer dan 100 dagen geleden ontvangen zijn.
- Artikelen die gebruikt, beschadigd, vies of incompleet zijn.
- Artikelen waarbij betalingsachterstanden zijn ontstaan.
Ik heb een kussen of een dekbed gekocht, mag deze retour?
Een kussen of een dekbed zijn hygiëne producten. Hierdoor kan je, zodra het kussen of het dekbed uit de verpakking is gehaald, deze helaas niet meer retour sturen. Voor kussens en dekbedden gelden dus niet de 100 dagen proefslapen, maar de 14 dagen bedenktijd (mits het nog in de verpakking zit). Zit alles nog netjes in de verpakking en ben je toch niet tevreden? Dan kun je een retouraanvraag mailen naar: info@totaalmatras.nl. Je ontvang dan een e-mail met daarin alle vervolgstappen voor de retournering en een retourformulier dat je bij je pakket moet voegen.
Heb je toch nog een vraag?
Heb je toch nog vragen/opmerkingen betreffende het retourneren of omruilen? Neem dan gerust contact met ons op.
Wij streven ernaar om je vraag binnen 1 werkdag te beantwoorden!